მზე მინდა!..


ვეღარ გავუძლებ ალბათ ამ ტკივილს

დაუსრულებეს, ოდნავ ნაღვლიანს.

შემოღამებას ალბათ შევხვდები

და განთიადზე ცრემლებს ავკრიფავ…

 

ვეღარ გავუძლებ ალბათ სიცივეს,

უმზეო დღეს და ყინულზმანებას…

სითბოს, სიყვარულს და მზეს მოვითხოვ

და ჩემი თხოვნით იაც ამოვა…

 

ამოვა ია და ისე თითქოს,

აღარაფერი არ იყოს ცივი…

ვივლი ქუჩებში უმისამართოდ,

მე მზესთან ერთად ღიმილით ვივლი!..

 

 

2007 w.

 


5 Comments on “მზე მინდა!..”

  1. Tags: ია, მზე, სიყვარული, ტკივილი, ღიმილი, ცრემლები

    mine :X

    • salolas says:

      ანუ შენც ჩემიანი ხარ? : )))

      • გრდზელი ისტორიაა მაგრამ მე სწორედ ის “ია” ვარ …
        here comes the sun თან დავწერე იის ისტორია მაგრამ ვეგარ ვიპოვე… არადა ჩემთან გადაწყვეტილი მქონდა აღარ დამეწერა.. ეხლა კი მივხვდი რომ ყველაფერი რაც დამიჯღაპნია უნდა დავდო და მხოლოდ მერე დავივიწყო …

      • აჰათ გადავწყვიტე საბოლოო გაუჩინარებამდე ყველაფერი ჩავტენო ბლოგში🙂 რა იცი ეგება და ვიღაც ჩემსავით გზააბნეული მოხვდეს შემთხვევით სა საკუთარი თავი იპოვოს.. და როგორც მე მსიამოვნებდა ხოლმე სხვის ნაწერებში თავის ამოცნობა ისე იმასაც მოეშვას .. თუ სულ ოდნავ მაინც უკვე კაი იქნება😛

  2. სალლ ეს მე მეძღვნებოდა ხოო?!


Leave a Reply

