I’m debil? :) თუ…

“შენში ყველაზე მეტად რა მომწონს იცი?  რო არაფერს მიმალავ აბსოლუტურად, მერე მაგ ყველაფერზე რომ ხმებს გივრცელებ  :)  და არ ბრაზდები და ბოლოს მე რასაც გეუბნები შენ რომ არ მიბაზრებ!..

მე გამიხარდა…

“ხო მოგწონს მერე ეგ? მარა იცოდე ბოროტად არ გამოიყენო 😉 სულ ასეთი არ ვიქნები, შეიძლება მეც შევიცვალო…”

თქვენც გაგიხარდებოდათ, თუ მე ვარ დებილი?  😉


12 Comments on “I’m debil? :) თუ…”

  1. dj-guro says:

    ეჰ, სიყვარულს რას გაუგებ ჩემო ოლღა..🙂 თუმცა აზრი ვერ გავიგე ამ პოსტის სიმართლე რომ გითხრა.🙂

    • salolas says:

      რა სიყვარულიი?🙂🙂 ნუ აზრი ის იყო რომ ვერ გავიგე უნდა გაგიხარდეს თუ არა როცა მეგობარი ასეთ რაღაცას გეტყვის, ანუ მე დებილი ვარ რომ არ “ვუბაზრეეებ?” :დ :დ🙂

      ნუ პრინციპში შეიძლება მართლა უაზრო პოსტია და რას გაიგებდი…

      მაგრამ მეწერინებოდა და დავწერე, და როგორც ერთი ბლოგერი იტყოდა, ჩემ ბლოგზე სადაც მინდა იქ დავდგავ როიალსო🙂 😉

      • dj-guro says:

        უი, ერთხელ მე ვთქვი ეგ ფრაზა და..🙂

        პ.ს. დებილი კი არა პატიოსანი ყოფილხარ. მევასები.

      • salolas says:

        ოჰ.. :))) მადლობ, გაიხარე :* მაგას რომ მივხვდი მაგიტომ გამიხარდა..
        მარა ხო ხედავ ამპარტავანიც ვყოფილვარ, აქ გამოვაჭენე ეს ამბავი 😀😀😀

  2. sunwaited says:

    გოგოოო, რამ გამოგადებილა :დ

    • salolas says:

      ბავშვობიდან ასეთი ვარ🙂 🙂🙂

      არაფერიც, არ ვარ დებილი იიიშ🙂🙂🙂 კაი ბავშვი ვარ მე🙂 😉 :დ

  3. Marr says:

    რომ არ უბაზრებ ეგ შენს სიდებილეს არ ნიშნავს, მხოლოდ ისაა ცუდი თუ არ ბრაზდები, როცა სხვა გიბაზრებს რამეს.

    • salolas says:

      ვაიმე მიხარია რომ ვიღაცამ მაინც გაიგო რის გამო დავწერე ეს პოსტი🙂

      საერთოდ ასეთი ინერტული და დებილი კი არ ვარ, რომ არ ვბრაზდებოდე ასეთ რაღაცეებზე. მარტო ამ ერთ ადამიანს შეუძლია რომ ჩემი ნათქვამი მერე “წამომაძახოს” (კარგი გაგებით) ან ჩემივე მეგობრებში გამიბაზროს. და არ ვბრაზდები იმიტომ რომ სისულელეა მას რამეზე ეკამათო🙂 ასეთია და მორჩა.

      ვიცი ვერ გაიგებს ამას ვერავინ ვინც მას არ იცნობს, ამიტომაც სისულელე იყო ამის აქ დაწერა, უკვე მივხვდი…

      მგონი ამ ადამიანს ცალკე პოსტი უდნა მივუძღვნა🙂🙂🙂

      • Marr says:

        მთავარია ბოროტად არ გამოიყენოს შენი მასეთი დამოკიდებულება. შენი თუ არაფერი მიდის, გაავრცელოს რამდენიც უნდა😀

  4. siyvarulovna says:

    ალბათ შენ ხარ დებილი😀
    მე არ გამიხარდებოდა და ერთი-ორს კარგადაც შევუკურთხებდი😀
    რა პონტია ”მაგ ყველაფერზე რომ ხმებს გივრცელებ 🙂 ”?

  5. siyvarulovna says:

    რაც არ უნდა მეგობარი იყოს მეგობარი იმიტო ქვია რომ მერე არ წამოგაძახოს კარგი თუ ცუდი გაგებით. და არც იმავე მეგობრებში უნდა გაგივრცელოს. რო გდომოდა შენ თავად ”გააბაზრებდი”. მე არ მესიამოვნებოდა ჯერ ეგეთი საქციელი და მერე ის რომ ამას ესე წყანარად და სიცილ-ხარხარით მეტყოდა

    • salolas says:

      მესმის შენი აღშფოთება და დარწმუნებულიც ვიყავი რომ ასეთი გამოხმაურება მოყვებოდა ამას..

      ბევრი ვერ გაიგებს ამას!
      ხოდა ვაღიარებ არ უნდა დამეწერა ეს პოსტი იმიტომ რომ არ იცნობთ მაგ ადამიანს და ეს არის ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორი..
      ისე ჩემ გამო დავწერე, ანუ გასაგებია შენი პასუხი, დებილი ვარ 😀😀 მადლობა 😀


Leave a Reply

