“Add New Post” ანუ განწყობა ყოველთვის საჭიროა :)

რამდენი ხანია გახსნილი მაქვს “Add New Post” და ვერაფერს ვწერ..

ვერ ვხვდები იდეები არ მაქვს თუ იმ საშინელი დაღლილობის ბრალია გუშინდელმა დაუვიწყარმა დღემ რომ დამიტოვა (ამაზე ცოტა მოგვიანებით დავწერ, ფოტოები ჯერ არ გადმომიტანია კომპში🙂 )

რაღაც აშკარად მაკლია..   განწყობასავით🙂

იქნებ იმის ბრალია რომ ჩემი ბლოგის დიზაინით აღფრთოვანებული არ დავდივარ🙂   მაგრამ რამის შეცვლაც მეზარება…

იქნებ იმის რომ ეს დღეები ცუდად მძინავს..

რაღაცეები მომენატრა….

ვოღაცებიც…   უფრო ვიღაც….  იქნებ ამის ბრალიცაა…

არ ვიცი არ ვიცი…

და ისევ ამდენი  მრავალწერტილები………

პ.ს. მესტუმრეთ ხოლმე ხშირად ჩემს ბლოგზე  ;) იქნებ უფრო ხშირად შემომეპოსტოს რამე : ))))

ხო ეს კი განწყობისთვის😉 ცუდი გოგო ვარ,   უნდა მოგანდომოთ😛

მმმმ………  😉

ძაან გემრიელი არამგონია იყოს მაგრამ ლამაზია🙂

მმმ… ეს უეჭველი გემრიელია…..

ხო მართლა, მალე ჩემი დის დაბ. დღეა🙂  სულ მარწყვის ტორტი აქვს ხოლმე😛  მინდააააააააააააააააააააა


27 Comments on ““Add New Post” ანუ განწყობა ყოველთვის საჭიროა :)”

  1. Katieé.Ge says:

    mmmm
    es bolo gansakutrebuli iko.

    • SaLoMea_Mze says:

      მმმმ… რამდენი ხანი ვარჩევდი რომ იცოდე🙂 სპეციანლა დლა ვას🙂

  2. sunwaited says:

    saloooo მიხარია ჩემი დაბ დღე რომ გახსოვს : ))) ამიტომ ჩემი მარწყვის ტორტიდან დიდ ნაჭერს გარგუნებ :პ
    აუ, მაგრად უნდა დაგათრო და დაგავიწყო დარდები :პ მერე ჩემ გარდა არავინ აღარ მოგენატრება :დდდდ

    • siyvarulovna says:

      ერთი ნაჭერი მეც მარგუნეთ რა… მთლად დიდიც ნუ იქნება თუ გინდა😀😀
      მარა 15-მდე რა ვქნა? ისეთი რაღაცეები დად ნერწყვი მომივიდა = ))

    • SaLoMea_Mze says:

      ვაიმე რა მაგარიაა……… დიიიიიიიიიდი ნაჭერიც დავიმსახურე😀 არა ჭკვიანი ვარ, რა გათვლა მქონდაა😛😛 : P ვიხუმრე 😉

  3. ჯუნა says:

    რა გემრიელი პოსტია მმმ :))

  4. Zurriuss says:

    ყოჩაღ!
    რაღაც კარგს ვეძებდი და აჰა!🙂

    • SaLoMea_Mze says:

      გრამატიკული შეცდომები აქაც ნამდვილად იქნებოდა და მიხარია რომ შენებურად არ გამაკრიტიკე🙂

  5. siyvarulovna says:

    ხო და რაც შეეხება განწყობას პოსტის დაწერისთვის…
    ჩემი აზრით, და მგონი არა მარტო ცეი აზრით ეგ არის მტავარი…
    და ის რომ ვიღაც (ვიღაცეები, ან რაღაცეები) გენატრება ეგეც ქმნის რარაცნაირ განწყობას და მაგაზეც შეგიძია პოსტვა = ))

    • SaLoMea_Mze says:

      ხო მაგრამ საერთოდ არ მინდა რომ ვიღაცეების მონატრებაზე ვწერო 😐 და რაღაცეების მონატრებაზე კი ნამდვილად გამომივიდა ეს პოსტი🙂 აბა ვინ დამპატიჟებს?😉

  6. Marr says:

    მსუნაგი ვარ როცა საქმე ტკბილეულს შეეხება. 🙂

  7. Bat says:

    შენ ხომ ადამიანის შებრალება არ იცი, ეს მინდოდა კიდე? აი ნაყინზე დავფეთდი😀

  8. SaLoMea_Mze says:

    : )))) მთელი დღე ეს ნაყინები და გემრიელობები მელანდებოდა :)))

  9. SaLoMea_Mze says:

    აბა ვინ გვპატიჟებს მე და ნათის? :)))))

    p.s. ნუ ნათიას ჩატეხვაც შეიძლება : D 😀😀

  10. მიყვარს ესეთი სურათებიანი და რაღაცნაირი უმიზეზო პოსტები ზატო ნაყინი არ მიყვარს იიიშ :D:D:D

    • siyvarulovna says:

      რო იყიდი ან გიყიდიან ცემსკენ გამოუშვი = )) მაგაზე როგორ გაწყენინებ

    • SaLoMea_Mze says:

      რაა ნაყინი არ გიყვაააარს? omg 😮 არც შოკოლადი, არც კრემში ამოტიტყნილი
      (:) ) ხილი და არც მარწვის ტორტი? 😉

  11. qeti says:

    უნდა წერო🙂

  12. ტკბილეული არ მიყვარს საერთოდ

  13. SaLoMea_Mze says:

    ხო შენ ეხლა გიჟდები და მე უკვე გიჟი ვარ : ) ))))

  14. kevana says:

    დასტურ….

    ტკბილეულზე ნერწყვი მომდის😦 რას მერჩოდით


Leave a Reply

