რას მირჩევთ, გადავაქოთო? :)

ჩემი ბლოკნოტი დავკარგე! მგონი..  ხო მგონი დავკარგე.   დიდი ხანია რაც არც თვალში და არც ხელში არ მომხვედრია.  :(  იქ მეწერა ჩემი ლექსები, ჩანახატები, მოთხრობები.. ხოდა თუ მართლა დავკარგე მაშინ   ოოო….   ჯერ ზუსტად არ ვიცი დავკარგე თუ არა, იმიტომ რომ კარგად არ მომიძებნია. მარტო ჩემს უჯრაში და ჩანთებში ჩავიხედე..  მაგრამ თან არც მინდა რომ კარგად მოვძებნო. იმიტომ რომ  თუ მთელ სახლს თავდაყირა დავაყენებ,  უჯრებს ამოვქექავ, თაროებიდან წიგნებს და რვეულებს გადმოვყრი,  ლოგინების ქვემოთ შევიხედავ (🙂 )  და მაინც ვერ ვიპოვი… მერე საშინლად დამწყდება გული… 😦  ხოდა ჯერ  ვიხანგძლივებ ამ პერიოდს, როცა ჯერ კიდევ არ ვიცი დავკარგე თუ არა…

ძალიან ცუდია როცა რაღაცას კარგავ….  როგორი გრძნობაა იცით?  მითუმეტეს თუ ეს “რაღაცა” ძალიან გიყვარს…

ხოდა რას მირჩევთ? გადავაქოთო ყველაფერი და მერე მოგიყვეთ მართლა როგორ დავკარგე ჩემი საყვარელი,  “შემოქმედებით სავსე”  (🙂 ) ბლოკნიტი?   არ ვიცი, არ ვიცი….


20 Comments on “რას მირჩევთ, გადავაქოთო? :)”

  1. Marr says:

    კარგად მესმის რა დღეში ხარ ახლა. მეც ყოველთვის მეკარგება ჩემი ბლოკნოტი.არადა არც ისე მიუგნებელ ადგილზეა ხოლმე, მაგრამ ძლივს ვპოულობ მაინც.=)))))))

    მიდი, კარგად დაძებნე ყველგან, სანამ უარესად დაიკარგება😀😀

    • SaLoMea_Mze says:

      ვაიმე გოგოოო ეხლა ვნახე რომ ჩემი დღიურიც გამქრალია საეჭვოდ :შ მგონი ერთად არიან სადღაც წასულები და ავკუწავ სათითაო ფურცლებად ორივეს როცა ვიპოვი🙂🙂🙂 ურჩევნიათ კარგად დამემალონ🙂

  2. Katieé.Ge says:

    ეჰ, მასე დავკარგე მე ოღონდ ბლოკნოტი კი არა, ფოტოაპარატის აკუმულატორის დამტენი😦

  3. Qilipa says:

    რავი მე რო დავკარგავ და ვეძებ ვერ ვპოულობ ხოლმე… როცა აღარ მახსოვს მერე უცებ იჩითება და თავს მახსენებს🙂 შენც გაუჩალიჩე, ვითომ არ ეძებ და უყურადღებოდ რო იქნება თვითონ გამოჩნდება😉 :)))))))

    • SaLoMea_Mze says:

      ვაიმე რა კარგი რჩევა იყო🙂🙂 პრინციპში მეც მაგას არ ვაკეთებ ეხლა?🙂 სულ არ ვეძებ სუუულ😉

  4. siyvarulovna says:

    უნდა გადააქოთო ყველაფერი და მოძებნო😛
    აბა ისე ტყუილად იმის იმედზე ყოფნას რა აზრი აქვს თუ არ გადავაქოთე სადმე მაინც იქნებაოო =))
    თანაც ადრე თუ გვიან მაინც გამოჩდება.ეხლა შეიძლება ძებნით მოიკლა თავი და ვერ იპოვო და ცოტა ხნის შემდეგ ისეთ ადგილზე იდება რომ ვერც წარმოიდგენდი

    • SaLoMea_Mze says:

      ხოდა მეც მაგის იმედი მაქ რომ გამოჩნდება🙂 მარა ეხლა დედაჩემმა გაიგო რომ ბლოკნოტი ვერ ვიპოვეთქო და გადაირია🙂 მგონი ამგას უფრო ეწყინა ჩემი “შემოქმედების” დაკარგვა🙂🙂🙂

  5. zurriuss says:

    გვიჭირს, დედუნა🙂

    • SaLoMea_Mze says:

      😀😀 😀 არც ისე🙂

      მარა მაინც მოუხდებოდა რა აქ “ყველა გაჭირვებულ კაცს გაუმარჯოს!”😀😀 😀

  6. tskaro says:

    მე რვეული დავკარგე სადაც წიგნებიდან ვიწერდი კარგ აზრებს და გამონათქვემებს და მეც გამწარებულ ძიებაში ვარ, ბოლოს ვიპოვი ან საწოლის ქვეშ ან სარეცხ მანქანაში ჩემი ამბავი რო ვიცი…

    • SaLoMea_Mze says:

      სარეცხ მანქანაშიც შეიძლება?🙂🙂🙂

      მე კიდე უკვე

      ვ ი პ ო ვ ე ე ე ე ე ე ე ე ე ე ე ე 🙂

      მეგობრისთვის გამიტანებია და მეგონა მოტანილი ქონდა უკვე 🙂 არაუშავს საიმედო ხელში მაინცაა🙂

      • Marr says:

        გილოცავ, აწი თოკი გამოაბი ხოლმე და ხელზე მიიბი რომ აღარ გაგექცეს არსად😀😀

      • salolas says:

        ჯერ ჩემამდე არ მოუღწევია ისევ იმ გოგოს აქვს არ გამომირთმევია და მერე რამე ეგეთს მოვიფიქრებ უეჭველი :)))))

  7. D@niko says:

    რა კარგი იდეააა?😀 მეც მანდ მოვძებნი აწი დაკარგულ ნივთებს!

  8. SaLoMea_Mze says:

    😀😀😀 ხო აბა რა🙂 დაგუგლე და ეგაა ამოგიგდებს ყველაფერს 😀😀😀😀😀😀

  9. beqagotua says:

    კიი საერთოდ გოოგლე ბიძია ყველაფერს პოუოს ხომე დაიქნ=ნებ იპოოვოს კიდეც.

    რო მომეწონა და რო მომოწონე ეგ სად დავერო მასწავლე და დავწერ

  10. SaLoMea_Mze says:

    :)))))))) დაწერა არაა საჭირო🙂 ხშირად შემომიარე 😉

  11. აუჰ გავგიჟდებოდი :(:( მე ერთ ყუთში მაქვს ყველაფერი ჩაყრილი და თითქმის არაფერი მეკარგება😀 ისე კარაგადას რომ ვაღებ სულ მინდა სერჩი ქონდეს ხოლმე :D:D:D ან რაღაცა როცა მეკარგება და მობილურზე მიჩვეული ვარ სულ იმას ვფიქრობ ზარი ხომ არ გავუშვა მეთქი :D:D:D

  12. SaLoMea_Mze says:

    ვაიმე ემც ეგრე ვარ :D:D გასარებებზე და ეგეთ რაღაცეებზე სულ ვფიქრობ და დაჟე ვამბობ კიდევაც რომ მოდი ზარი გავუშვათო და როგორი სახით მიყურებენ უნდა ნახო ხოლმე რა :)))))

    მეც ჩავყრიდი ერთ ყუთში მაგრამ ეხლა მე თვითონ რომ არ ვიკარგები ჩემს სახლში ეგ მიკვირს :D:D რემონტია და 😉


Leave a Reply

