მაპატიეთ.. ახლა ჩემსას ვწერ და ვალაგებ : )

იმდენი ხანია არაფერი დამიწერია რომ მგონი წერა საერთოდ დამავიწყდა…  არა ოღონდ ეს არა..   :  )

მთლად ასეც არაა….

ვწერ ლექციებზე…   ვწერ  ჩემ ბლოკნოტში…   ვწერ დერეფნებში…   ვწერ ფანჯრის რაფაზე შემომჯდარი…   ვწერ მგზავრობისას..

და ყველაზე ხშირად ვწერ ჩემს ფიქრებში!    და ვწერ იმდენს და ისე რომ ფურცელზე გადმოტანაც მეზარება…


მე საერთოდ ჩემს ცხოვრებასაც ვწერ!…   :  )

ხოდა მაპატიეთ რომ დიდი ხანია ბლოგზე არაფერი დამიწერია…

ახლა   ჯერ ჩემი ცხოვრების წერით და ლაგებით ვარ დაკავებული…


2 Comments on “მაპატიეთ.. ახლა ჩემსას ვწერ და ვალაგებ : )”

  1. nokami says:

    გინახავს ფილმი კამერონ დიასის მონაწილეობით, ზუსტად არ მახსოვს რა ქვია, საშობაოდ ინგლისში რომ წავა, კეიტ უინსლეტის სახში და ის კიდევ მის სახში ამერიკაში და იქ მერე მთელი ამბები ხდება. ამ ფილმში კამერონ დიასი ფილმების ტრეილერების მეიკერია და მის ნებისმიერ მოქმედებასა თუ აზრს თავში ტრეილერივით განიხილავს, მოკლედ თავის ფიქრებს ტრეილერს უკეთებს, ხოდა ეგ გამახსენდა ეხლა რომ თქვი “და ყველაზე ხშირად ვწერ ჩემს ფიქრებში! ” ო, მეც სულ ეგრე ვაკეთებ, ვფიქრობ ჩემი წერის მანერით უკვე, მიუხედავად იმისა რომ დიდი ხანი არ არის რაც მივაკვლიე🙂

    • salolas says:

      აუ არ მინახავს სამწუხაროდ😦 იქნებ მოვძებნო და ვნახავ აუცილებლად🙂 ისე კარგად დამიხასიათე🙂 და მიხარია რომ შენც ფიქრობ😉


Leave a Reply

