ჩემი განაცხადი

“მე დავიბადე… თვითონ განსაჯეთ, ვინ იქნება ჩემი ცხოვრების მთავარი გმირი, მე თუ ვინმე სხვა…”

ჩემი ბლოგიც შეიქმნა..  :)   ეს კარგია თუ ცუდი არ ვიცი უბრალოდ ფაქტებს ვაფიქსირებ  :D

ეს სიტყვები თუ სწორად მახსოვს დევიდ კოპერფილდისაა და რატომღაც გამახსენდა პირველი პოსტის წერას რომ ვიწყებდი ჩემს “ცინცხალ” ბლოგზე🙂 რავი…

არ მინდა პირველივე პოსტი “გაბღენძილი” და გაბერილი სიტყვების რახა-რუხი გამომივიდეს (აქვე გაფრთხილებთ რომ შესაძლოა ასეთი პოსტებიც იხილოთ:D ) ამიტომ ახლა ბევრს აღარ ვიბოდიალებ და უბრალოდ ვიტყვი! მე მოვედი!.. 😀  😀

ვერ შეგპირდებით რომ ვიქნები ძააალიან აქტიური ბლოგერი და დღეში 10 პოსტს დავწერ😀 მაგრამ რასაც დავწერ იქნება ჩემი და არა სხვა საიტებიდან ამოკრებილი ინფორმაცია (ვუკბინე ზოგიერთს😀 ) ..

აუცილებლად იქნება სიყვარულიანები,    მზიანები და ღიმილიანები…  :) იმიტომ რომ მე მიყვარს მზე!!!


14 Comments on “ჩემი განაცხადი”

  1. Bonnie says:

    წარმატებები..:))

  2. 🙂 ველქამ : ) წარმატებები, გეწვევი ხოლმე🙂

  3. sunwaited says:

    წელქომე😀 იმედია შენც ჩემსავით არ ჩაგითრევს თორე მერე მეც ისევე “დაგცინებ”, როგორც შენ დამცინოდი ამ ბლოგის გამო😛😀😀😀

  4. კეთილი იყოს შენი მობრძანება =))) (ვინმეს ქართულადაც ხომ უნდა ეთქვა:) ხოდა ისა საყვარელი მზეუკაა პოსტის ბოლოში =)))))

  5. BigCrow says:

    კომენტარების მოდერაცია გამორთე…

  6. salolas says:

    მადლოოობთ🙂 იმედია წარმატებული ვიქნები😀

  7. nino says:

    წარმატებები! :)))))


Leave a Reply

